torsdag 1 mars 2012

Det där med urväxta saker.

Det är helt galet vad snabbt lillkillen växer ur sina saker! Dessa "Uggsen" köpte jag i somras när vi var i USA, de har väl använts err par gånger, först var de för stora, nu för små. Sådana små ögonstenar vill man ju inte direkt slänga. Så varför inte använda dem i inredningen? Ja, det gjorde jag iaf. De fick en plats i tvättstugan, tillsammans med fynden från svärföräldrarnas vind. Mysigt tycker jag. Idag har jag hunnit (!) baka en sats cupcakes till dopet. Vi blr väl 65 stycken ungefär! Puh! Vad har jag gett mig in på... men men, thats me!

Nu ska jag titta till lilla grisslingen som sover som en stock i sin vagn. Ikväll ska vi pyssla lite i hans rum. Hur gammal han är? Tre månader och lite till... född den 19 novemver, do the math!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar