lördag 5 maj 2012

Våldgästar ett kalas.

Våra fina "grannar", som bor på andra sidan parken firade lite kalas idag så då fick vi ju våldgästa lite.

Har börjat göra lite egna tavlor, hittat inspiration på lite olika sidor, men varför köpa när man kan fixa själv med lite pyssel? Och när jag får dille på något så går jag all in! Ett tag var det smycken, en annan gång bakade jag, nu är det tavlor :) men jag gillar ju att pyssla och ge bort hemmagjorda presenter. Det blir ju personligt & fint.

Imorgon ska svägerskan fira sin 50 års dag så då blir det nog också en lite tavla & efterrätt, som hon beställt.

Nu ska jag njuta hos grannarna för att sedan gå hem & pyssla lite med en present till vår blivande släkting som snart ska komma till världen <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar