torsdag 7 juni 2012

Det där med galenskap

Klockan 06:00 vaknar lilla O. Somnar om igen men det kan inte jag. Det sprattlar i mina ben. Så. På med löparskorna och ut på en 4 km runda klockan 07:00. Jo. Det är sant. Skönt var det. Så befriande & så mycket energi. Skulle nog ha orkat ett varv till, fast då hade jag kanske mått dåligt resten av dagen. Måste dock börja med morgonlöpning tror jag. Men jag lovar inget, för då håller jag ändå inte det.

Mammorna och jag fick ett infall igår - shopping idag. Bror och hans vän är här och bygger staket till oss så jag och Oskar är ändå mest i vägen. Shopping idag och imorgon. Då drar vi en runda till Höganäs tror jag bestämt.

Nu börjar det suga i restarmen. Om en vecka drar vi till Spanien - oh yes!

Kram

1 kommentar:

  1. synd att man själv e ingen morgon människa. annars e morgon löpning väldigt härligt ....

    SvaraRadera