söndag 19 augusti 2012

Det där med fina vänner

Ja, fina vänner är värdefullt. Vänner som man kan skratta med, gråta med, skoja med och bara vara med. Det är fantastiskt!

Jag är väldigt lyckligt lottad som har så fina vänner i mitt liv. Töserna i söder, som jag träffar alldeles för sällan men som ändå alltid finns där. Vi har ett förflutet som betyder så mycket. Vi är familjen.

Sen har vi de vännerna som jag fick genom högskolan. Vänner som vi inte känt så länge men som ändå kommit att betyda så otroligt mycket, vänner som kommer finnas vid vår sida resten av livet.

Och så har jag mina mammor! Mina underbara, fina mammor. Det är dom man kan prata bebis med, det är dom som förstår allt det där som föräldrar med barn i samma ålder förstår. Helt fantastiska människor som jag hoppas kommer finnas vid vår & framförallt Oskars sida en väldigt lång tid framöver...

Och sen de där vännerna i Dalarna... Oh ja, vännerna i Dalarna får vi inte glömma. Underbara, fina, mysiga vänner som vi önskar bodde ungefär 70 mil närmare oss, eller vi dem. Tänk vilken vänskap en resa till USA kunde skapa...

Sen har vi ju alla i våra familjer... Många inom familjen är ju underbara vänner också! Ja... Så är det!

Vänner, underbara vänner - vad jag älskar er!

1 kommentar:

  1. Oooja...något närmare än 70mil kunde det ju vara:) Så vi kunde hänga på dagarna med våra små (?) grabbar!
    Har iaf röstat på lille O!
    Puss från Dalarna

    SvaraRadera