fredag 14 september 2012

Det där med att öva

Ja. Idag övar vi lite. Vi övar på att ha två barn. Nej, nej, neeeeeej, nummer två är inte på väg. Vi är barnvakter. En tvååring och lilla O. Jag gillar det. Mysigt som tusan.

Vädret är inte lika kul. Men vi myser inne, men fika, film och filtar. Och kör bilbana, eller mannen och T kör. Jag fikar mest... Jag förbereder mig också inför imorgon. Ska bli väldigt skoj. Bloggträff. Framförallt ser jag fram emot alla fruarna som kommer vara där. Ja. Roligt.

Kameran måste ju med. Vilken snygg handväska passar till världens största systemkamera? Egentligen? Ingen...?

Kram fru W

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med lille T på besök, han har verkligen blivit stor!
    Önskar er en riktigtrolig dag i morgon, hade såå gärna varit med. Men lova att instagramma lite så jag kan få vara med lite granna;)
    Puss från Dalarna

    SvaraRadera