måndag 8 oktober 2012

60årsmiddag

Igår firade vi mammas särbo. Han fyllde 60 år i fredags så vi passade på att överraska dem med middag när de kom hem från mini-semestern i Barcelona. Lillebror fixade maten, han & Morberg. Toast Skagen, revben & tårta såklart. Fast tårtan stod jag för. Har alltid älskat att baka och nu vill jag liksom vidareutveckla den hobbyn... Också. Ja jag vet! Tiden? Ja men fen hittar vi någonstans. Ovan på allt så glömde jag min kamera hemma! Orutinerat, jag vet! Men lite bilder med mobilen på tårtan blir det iallafall. Och ja, denblevbannemejskitgod!

Kram

3 kommentarer:

  1. Åh vad gott med tårta! Men kan du inte lägga ut lite större bilder ( jag är över 30 du vet ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, denna var från mobilen :) Därför den är så liten. Ska INTE glömma kameran nästa gång! :)

      Radera
  2. Mums!! Gud vad tårtsugen jag blev:) Kom upp med en bit vetja ;)

    SvaraRadera