fredag 9 november 2012

ett år sedan

Idag, den 9 november, är det exakt ett år sedan som vi började vår resa mot föräldraskapet. Tio dagar senare skulle vi äntligen få se vår älskade son.

Inläggning på grund av havandeskapsförgiftning. Tio dagar på sjukhus. Sju av dem med igångsättande medel i kroppen. Efter tio otroligt påfrestande dagar så kom lilla O äntligen ut till världen. Inte alls så som vi hoppats, önskat eller sätt på TV. Nej. Inte alls.

Kanske är jag redo att dela med mig av vår historia idag. Ett år senare. Men inte just nu. För nu ska jag färbereda det stundande ettårskalaset som ska ske imorgon med vår fantastiska föräldragrupp.

Lilla älskade barn, vad vi älskar dig.
"Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor... Utan dina andetag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar