tisdag 2 december 2014

Ett och ett halvt år sedan.

Det är ungefär ett och ett halvt år sedan jag bloggade sist. Det är länge sedan. Jag önskar jag hade bloggat mer. Det är ju som en dagbok. Att kunna gå tillbaka och titta på bilder och läsa om hur livet var just då.

Men än är det inte för sent. Kanske ska jag fortsätta med bloggandet nu? Skriva lite då och då? Mest för min egen skull men kanske också för mina barns?

Sen sist har det ju hänt en del. Varje liten del förtjänar kanske ett eget inlägg? Nå ja, vi får se... Iallafall.

Jag har tagit min lärarexamen, januari 2014.
Jag började jobba heltid direkt efter examen. På en förskola full med härliga ungar & kollegor. 

Lilla O har hunnit bli TRE ÅR! Tre hela år sedan han skrämde livet ur oss vid sin födsel. Idag är han en pigg & glad busunge. Som pratar på sitt eget lilla sätt. Som skojar och hittar på en massa trams!

Nya vänner har kommit in i mitt liv. Gamla har tyvärr glidit undan av olika anledningar.  Men just nu har jag de fina av finaste vänner omkring mig.

Jag har ännu en gång varit gravid! Och vi har fått en liten Lillasyster! Lillasyster A. Som föddes i juli i år. Vår finaste lilla unge!

Ja, det är väl de största händelserna sen sist, sen april 2013 då jag senast uppdaterade.

Jag vill bli bättre! Jag älskar ju att skriva. Att sätta ord på olika känslor. Men jag ska försöka inte ställa för höga krav. Utan göra det för att det är roligt!

Nu ska jag fortsätta mysa hos mamma. Jg & barnen är här på en liten mini-semester!

Over and out!
- M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar